Řízení změn v Service Desku
Pořádáme workshop zaměřený na pohled na efektivně implementovaný proces řízení změn umožňující minimalizovat rizika, zrychlit implementaci změn a zlepšit celkovou kvalitu IT služeb
Zjistit vícePořádáme workshop zaměřený na pohled na efektivně implementovaný proces řízení změn umožňující minimalizovat rizika, zrychlit implementaci změn a zlepšit celkovou kvalitu IT služeb
Zjistit víceV rámci workshopu jsme se ponořili do klíčových funkcí Service Desk SMAX, které zjednoduší práci uživatelům, řešitelům i administrátorům. Podělili jsme se s vámi o praktické tipy, jak urychlit každodenní správu IT služeb.
Zjistit víceVíte jak na to, aby vaše ITSM oddělení udělalo revoluční skok? Na našem workshopu jste zjistili, jak umělá inteligence promění váš způsob práce. SMAX, v kombinaci s AI, vám umožní automatizovat rutinní úkony, zlepšit přesnost klasifikace tiketů a poskytovat vašim uživatelům rychlejší a efektivnější podporu. Ukázali jsme si, jak AI může přeměnit vaše data na cenné znalosti a jak snížit náklady na IT služby. Budoucnost ITSM je tady!
Zjistit víceVe spolupráci s OpenText jsme pro vás připravili sérii workshopů pro rok 2025, které jsou zaměřeny na oblast ITOM (IT Operations Management) a ITSM (IT Service Management) řešení. Nadcházející workshopy v ITOM oblasti jsou zaměřeny na platformu SMAX (Service Management Automation X) a uCMDB (Universal CMDB) a poskytnou Vám cenné znalosti a praktické ukázky pro řízení byznysu v oblasti ITOM.
Zjistit víceNa workshopu na téma ITIL a jeho standardy v SMAX jsme se zaměřili na otázky Jak se efektivně zbavit neřešených požadavků či hlášených incidentů, Jak zlepšit kvalitu poskytovaných služeb, Jak zajistit přehlednost požadavků a hlášených chyb a zvýšit efektivitu zaměstnanců, Jak rychle a efektivně využít automatizaci procesů a zároveň být v souladu s ITIL metodikou u procesů jako je Request Management, Change Management či Incident Management.
Zjistit víceV září jsme měli tu možnost se osobně setkat se zástupci společnosti OpenText a se zákazníky, kteří využívají ITSM platformu SMAX (Service Management Automation X) ve svých společnostech. Zákazníci v rámci setkání představili, že nejčastěji používanými procesy v rámci společností jsou Request management, Incident management, Change management, ale také například IT Asset management.
Zjistit víceV rámci workshopu konaného dne 22. 8. 2024 jsme si ukázali, jak lze zefektivnit podnikové procesy a zvýšit spokojenost uživatelů s využitím profesionálního Service Desku SMAX. Ukázali jsme si, jak lze efektivně řešit požadavky, incidenty a změny a zlepšit komunikaci mezi IT a ostatními odděleními.
Zjistit vícePředstavení hlavních novinek, které přináší nová verze HelpDesk nástroje Service Management Automation X, neboli SMAX. 26. 7. 2024 jsme se společně podívali na to, jak lze pomocí funkce Aviator umožnit uživatelům samostatně vyřešit běžné požadavky. Z pohledu infrastruktury jsme představili jak lze nově za pomoci Helm, rychleji nasadit novou verzi SMAX do produktivního provozu. Také jsme se podívali na novinky v mobilní aplikaci, která je pro software SMAX plně k dispozici pro OS Android i Mac.
Zjistit víceSpolečně jsme si ukázali, jak lze v dnešní době v rámci podnikových procesů využít umělou inteligenci (AI) s nástrojem UFT One a také jak zefektivnit a automatizovat funkční testování software. Workshop byl zaměřen na oblasti automatizace funkčního testování, které využívá umělou inteligenci (AI). Proběhla diskuze nad tématy, jak využít UFT One, jaké jsou trendy ve funkčním testování. V rámci workshopu byly realizovány ukázky funkčního testování s nástrojem Opentext UFT One a byly představeny možnosti využití tohoto nástroje.
Zjistit více