Články a workshopy

Série ITOM workshopů pro rok 2025

Ve spolupráci s OpenText jsme pro vás připravili sérii workshopů pro rok 2025, které jsou zaměřeny na oblast ITOM (IT Operations Management) a ITSM (IT Service Management) řešení. Nadcházející workshopy v ITOM oblasti jsou zaměřeny na platformu SMAX (Service Management Automation X) a uCMDB (Universal CMDB) a poskytnou Vám cenné znalosti a praktické ukázky pro řízení byznysu v oblasti ITOM.

Zjistit více

OpenText SMAX Event Prague

V září jsme měli tu možnost se osobně setkat se zástupci společnosti OpenText a se zákazníky, kteří využívají ITSM platformu SMAX (Service Management Automation X) ve svých společnostech. Zákazníci v rámci setkání představili, že nejčastěji používanými procesy v rámci společností jsou Request management, Incident management, Change management, ale také například IT Asset management.

Zjistit více

Novinky v ITSM řešení SMAX pro rok 2024

Představení hlavních novinek, které přináší nová verze HelpDesk nástroje Service Management Automation X, neboli SMAX. 26. 7. 2024 jsme se společně podívali na to, jak lze pomocí funkce Aviator umožnit uživatelům samostatně vyřešit běžné požadavky. Z pohledu infrastruktury jsme představili jak lze nově za pomoci Helm, rychleji nasadit novou verzi SMAX do produktivního provozu. Také jsme se podívali na novinky v mobilní aplikaci, která je pro software SMAX plně k dispozici pro OS Android i Mac.

Zjistit více

Webinář Funkční testování a využití AI - 19. 6. 2024

Společně jsme si ukázali, jak lze v dnešní době v rámci podnikových procesů využít umělou inteligenci (AI) s nástrojem UFT One a také jak zefektivnit a automatizovat funkční testování software. Workshop byl zaměřen na oblasti automatizace funkčního testování, které využívá umělou inteligenci (AI).  Proběhla diskuze nad tématy, jak využít UFT One, jaké jsou trendy ve funkčním testování. V rámci workshopu byly realizovány ukázky funkčního testování s nástrojem Opentext UFT One a byly představeny možnosti využití tohoto nástroje.

Zjistit více

Praktický úvod ITSM řešení, které dodržuje ITIL

Daný Online webinář pojednával o tom, jak lze v praxi využít ITSM řešení, které je v souladu s ITIL metodikou u procesů jako jsou Request management, Change management či Incident management. Dne 16. 5. 2024 proběhl online webinář na téma Praktický úvod ITSM řešení, které dodržuje ITIL.

Zjistit více

Webinář - 28.3.2024 Správa IT služeb pod jednou střechou

Na online workshopu na téma Správa IT služeb pod jednou střechou jste zjistili, jak můžete využít jeden nástroj pro řešení ITSM. Ukázali jsme vám na demo prostředí, jak snadno lze IT procesy v nástroji SMAX spravovat, jak lze využít automatizaci, jak lze procesy synchornizovat či jak lze nástroj využít i jako ESM řešení.   

Zjistit více

Co to znamená být globálním lídrem na trhu?

Každá společnost chce být globálním lídrem na trhu. Být globálním lídrem znamená nejen že patříš mezi nejlepší ve svém odvětví, ale také zajišťuje stávajícím a potenciálním zákazníkům dlouhodobost tvé organizace. Ale co je globální lídr na trhu a co je třeba udělat, aby se jím vaše organizace stala?

Zjistit více