Profesionální Service Desk a efektivní řízení IT i NON-IT služeb

V rámci workshopu konaného dne 22. 8. 2024 jsme si ukázali, jak lze zefektivnit podnikové procesy a zvýšit spokojenost uživatelů s využitím profesionálního Service Desku SMAX. Ukázali jsme si, jak lze efektivně řešit požadavky, incidenty a změny a zlepšit komunikaci mezi IT a ostatními odděleními.

Workshop jsme zaměřili na tato témata:

Co je Service Desk a proč ho potřebujeme – vysvětlení základních principů a jaké výhody může přinést implementace Service desku do společnosti

Proč zvolit právě řešení Service Management Automation X (SMAX)

Ukázali jsme si, jak rychle a efektivně lze vyřešit problémy uživatelů a jak zlepšit podnikové procesy a spokojenost uživatelů

V neposlední řadě jsme se podívali na to, jak jednoduše může vypadat integrace SMAX s dalšími systémy, které jsou v dané organizaci či u třetích stran a tím zajistit komplexní řešení pro správu služeb.