Automatizace řízení ITSM služeb

Poskytujeme, implementujeme a spravujeme digitální samoobslužné prostředí pro IT i non IT služby s mobilním GUI pro operátory, mobilní aplikace pro koncové uživatele, virtuální agenty, sociální spolupráci, ChatOps – řízené umělou inteligencí, analytikou a automatizací – založené na Opentext (dříve Micro Focus) technologii SMAX (Service Management Automation X).

<p>Strojově se učící <strong>Service Desk </strong>na základě analýzy dat</p>

Strojově se učící Service Desk na základě analýzy dat

Helpdesk, který automaticky směruje servisní požadavky, hledá řešení pomocí inteligentního vyhledávání a identifikuje předchozí způsoby zpracování incidentů, zpracování požadavků, ale také zpracování poruch a dalších záznamů, které poté využívá k automatizaci jejich efektivních řešení.

<p><strong>Self-service portál</strong> s podporou&nbsp;umělé&nbsp;inteligence</p>

Self-service portál s podporou umělé inteligence

Service Desk využívající poutavý uživatelský samoobslužný portál, ITSM mobilní aplikace pro koncové uživatele i pro operátory, virtuální agenti (roboti), sociální spolupráce a ChatOps. Vše podporované umělou inteligencí, analytikou a automatizací.

<p>Moderní <strong>správa ITSM služeb </strong>nad rámec IT</p>

Moderní správa ITSM služeb nad rámec IT

Jednotné řešení podporující ITIL procesy IT Service Managementu, IT Asset Managementu, Enterprise Service Managementu, řízení lidských zdrojů, správu portfolia, aplikací, projektů, a řízení rozpočtů a plánovaných aktivit. Rozšířitelné o libovolné další procesy.

<p>Konfigurace <strong>Service Desku</strong> bez kódování a snadná aktualizace</p>

Konfigurace Service Desku bez kódování a snadná aktualizace

Unikátní možnost vytvářet nové aplikace pro podporu ITSM procesů včetně nových tabulek bez nutnosti úpravy kódu, neboli takzvané kodeless řešení. Snadné a rychlé aktualizace poskytující okamžitý přístup k novým funkcím helpdesk řešení.

<p>Softwarová architektura umožňující podporu více zákazníků jednoho <strong>ITSM </strong>řešení</p>

Softwarová architektura umožňující podporu více zákazníků jednoho ITSM řešení

ITSM řešení podporuje „Multi-tenant“ pro více zákazníků v rámci jedné poskytovatelské organizace striktním oddělením nastavení dat, procesů a všech funkcionalit.

<p>Jednotná <strong>softwarová </strong>platforma s flexibilními možnostmi implementace</p>

Jednotná softwarová platforma s flexibilními možnostmi implementace

Jednotná platforma založená na technologii kontejnerů pro nepřetržitý provoz, implementovatelná ve fyzických (On-Prem), virtuálních a cloudových prostředích včetně INTEDO, AWS a Microsoft Azure.