Poskytujeme, implementujeme a spravujeme digitální samoobslužné prostředí pro IT i non IT služby s mobilním GUI pro operátory, mobilní aplikace pro koncové uživatele, virtuální agenty, sociální spolupráci, ChatOps – řízené umělou inteligencí, analytikou a automatizací – založené na Opentext (dříve Micro Focus) technologii SMAX (Service Management Automation X).
Strojově se učící Service Desk na základě analýzy dat
Helpdesk, který automaticky směruje servisní požadavky, hledá řešení pomocí inteligentního vyhledávání a identifikuje předchozí způsoby zpracování incidentů, zpracování požadavků, ale také zpracování poruch a dalších záznamů, které poté využívá k automatizaci jejich efektivních řešení.
Self-service portál s podporou umělé inteligence
Service Desk využívající poutavý uživatelský samoobslužný portál, ITSM mobilní aplikace pro koncové uživatele i pro operátory, virtuální agenti (roboti), sociální spolupráce a ChatOps. Vše podporované umělou inteligencí, analytikou a automatizací.
Moderní správa ITSM služeb nad rámec IT
Jednotné řešení podporující ITIL procesy IT Service Managementu, IT Asset Managementu, Enterprise Service Managementu, řízení lidských zdrojů, správu portfolia, aplikací, projektů, a řízení rozpočtů a plánovaných aktivit. Rozšířitelné o libovolné další procesy.
Konfigurace Service Desku bez kódování a snadná aktualizace
Unikátní možnost vytvářet nové aplikace pro podporu ITSM procesů včetně nových tabulek bez nutnosti úpravy kódu, neboli takzvané kodeless řešení. Snadné a rychlé aktualizace poskytující okamžitý přístup k novým funkcím helpdesk řešení.
Softwarová architektura umožňující podporu více zákazníků jednoho ITSM řešení
ITSM řešení podporuje „Multi-tenant“ pro více zákazníků v rámci jedné poskytovatelské organizace striktním oddělením nastavení dat, procesů a všech funkcionalit.
Jednotná softwarová platforma s flexibilními možnostmi implementace
Jednotná platforma založená na technologii kontejnerů pro nepřetržitý provoz, implementovatelná ve fyzických (On-Prem), virtuálních a cloudových prostředích včetně INTEDO, AWS a Microsoft Azure.