Master ITIL Excellence with SMAX

Na workshopu na téma ITIL a jeho standardy v SMAX jsme se zaměřili na otázky Jak se efektivně zbavit neřešených požadavků či hlášených incidentů, Jak zlepšit kvalitu poskytovaných služeb, Jak zajistit přehlednost požadavků a hlášených chyb a zvýšit efektivitu zaměstnanců, Jak rychle a efektivně využít automatizaci procesů a zároveň být v souladu s ITIL metodikou u procesů jako je Request Management, Change Management či Incident Management.

 

A jaké ukázky v praxi jsme vám předvedli?

 

Use Case: Od požadavku k realizaci bez zásahu lidské ruky

Už žádné čekání na vyřízení požadavků! Na našem workshopu jsme demonstrovali, jak Service Management Automation X dokáže automaticky vyřešit vaše požadavky. Představte si, že zadáte svůj požadavek a systém vám okamžitě poskytne řešení. To je budoucnost IT služeb, kterou jsme vám přiblížili.

Use Case: Automatická rekonfigurace zařízení při vzniku incidentu

Unaven z manuálních zásahů při každém bezpečnostním incidentu? Ukázali jsme vám, jak automatizovat tento proces. Díky automatické rekonfiguraci zařízení můžete ušetřit čas a zdroje, které byste jinak museli věnovat řešení problémů.

Use Case: Snížení rizika nasazení bezpečnostních změn

Chcete mít jistotu, že bezpečnostní změny ve vaší IT infrastruktuře proběhnou hladce a bez komplikací? Na workshopu jsme představili řešení, které minimalizuje rizika spojená s nasazením nových bezpečnostních opatření. Díky automatizaci a důkladnému testování můžeme zajistit, že vaše data budou v bezpečí a vaše systémy budou stabilní.

Use Case: Zvýšení efektivity řešení požadavků pomocí znalostní báze

Chcete zvýšit efektivitu vašeho IT oddělení? Demonstrovali jsme, jak pomocí znalostní báze a automatizace můžeme výrazně snížit dobu potřebnou k vyřešení požadavků. To znamená více času pro vaše IT specialisty na řešení komplexnějších problémů a inovace.

Use Case: Zjistěte rychle, jaký Software má váš pracovník na svém PC

Už vás nebaví ruční inventarizace softwaru? Ukázali jsme vám, jak vám naše řešení umožní automaticky zjistit, jaký software je nainstalován na každém zařízení, a to bez nutnosti jakékoli manuální práce. Díky intuitivnímu rozhraní můžete snadno získat potřebné informace a vytvořit přehledné reporty.

Use Case: Optimalizace inventur nejen IT Assetů

V neposlední řadě jsme vám představili, jak naše řešení nejen automatizuje a zrychluje proces inventarizace, ale také otevírá dveře k budoucnosti inteligentního řízení majetku. Díky propojení se Service Deskem SMAX můžete snadno vytvořit požadavky na údržbu, opravy nebo výměnu inventarizovaných položek a sledovat jejich celý životní cyklus. Automatizované notifikace vám umožní předvídat budoucí potřeby a optimalizovat náklady. To vše vede k efektivnějšímu a proaktivnějšímu řízení vašeho majetku.