Poskytujeme, implementujeme a spravujeme digitální samoobslužné prostředí pro IT a ne IT služby s mobilním GUI pro operátory, mobilní aplikace pro koncové uživatele, virtuální agenty, sociální spolupráci, ChatOps – řízené umělou inteligencí, analytikou a automatizací – založené na Micro Focus technologii SMAX.
Automaticky směruje servisní požadavky, hledá řešení pomocí pokročilého vyhledávání a identifikuje předchozí způsoby zpracování incidentů, požadavků a dalších záznamů, které poté využívá k automatizaci jejich efektivních řešení.
Poutavý uživatelský samoobslužný portál, mobilní aplikace pro koncové uživatele i pro operátory, virtuální agenti (roboti), sociální spolupráce a ChatOps. Vše podporované umělou inteligencí, analytikou a automatizací.
Jednotné řešení podporující ITIL procesy IT Service Managementu, IT Asset Managementu, Enterprise Service Managementu, řízení lidských zdrojů, správu portfolia, aplikací, projektů, a řízení rozpočtů a plánovaných aktivit. Rozšířitelné o libovolné další procesy.
Unikátní možnost vytvářet nové aplikace pro podporu procesů včetně nových tabulek bez nutnosti psát kód. Čtyřikrát do roka k dispozici snadné aktualizace poskytující okamžitý přístup k novým funkcím.
„Multi-tenant“ řešení umožňuje podporovat více zákazníků v rámci jedné poskytovatelské organizace striktním oddělením nastavení dat, procesů a všech funkcionalit.
Jednotná platforma založená na technologii kontejnerů pro nepřetržitý provoz, implementovatelná ve fyzických, virtuálních a cloudových prostředích včetně INTEDO, AWS a Microsoft Azure.
Zadejte, prosím, Váš email:
Návštěvou našich stránek souhlasíte s požitím cookies, které jsou obsaženy v celém webu INTEDO. Veškeré pravidla cookies a soukromí (GDPR) naleznete zde, v Pravidlech používání.