Seminář Automatizace řízení služeb

Jak snížit náklady na provoz Service Desku? Jak zrychlit odezvu na požadavky uživatelů? Jaké inteligentní funkce má mít Service Desk? Je už vhodné využívat Machine Learning, ChatBots, BigData analýzy? Jak minimalizovat dopady změn na provoz Service Desku? Jak rozvíjet stávající HP Service Manager?

Ve čtvrtek 9. 10. 2018 se v hotelu GLOBUS v Praze konal seminář Automatizace řízení servisních služeb IT

Přivítali jsme 22 účastníků na pozicích ředitel IT,  vedoucí rozvoje IT, vedoucí IT provozu, vlastník ITSM procesů, manažer Service Desku, uživatel HP Service Manager nebo IT architekt, kteří se seznámili se základním řešením Service Desku na bázi technoligií Micro Focus Service Management Automation X (SMA-X) a Service Manager (dříve HP Service Manager nebo HPSM) a s komplexním řešením automatizace postupů v rámci procesů a postupů IT Service Managementu.
Nejzajímavějšími živými ukázkami bylo zakládání tiketů bez nutnosti psaní textu, interakce uživatele s chatboty, prediktivní analýzy chování skupin uživatelů, analýzy stavu prostředí, mobilní klient a přizpůsobení terminologie včetně českého prostředí.

Na agendě semináře byla témata:

    • Klíčové ukazatele ITSM: chytré analýzy
    • Service Desk: inteligence, automatizace, virtuální agenti
    • Řízení servisních služeb IT: trendy a praxe
    • Service Management Automation: Solution-as-a-Service
    • HP Service Manager: upgrade a budoucí rozvoj
    • Česká lokalizace a možnosti customizace v SMA

Přednášeli Lucie Vlčková a Jiří Zahradníček z INTEDO a Robert Nowak a Marek Nechala z Micro Focus.

Pro účastníky je prezentace ke stažení zde (vyžaduje heslo).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *