Service Manager verze 9.70

Micro Focus představil Service Manager verze 9.70. Service Manager je mezi zákazníky oblíbený nástroj pro správu IT procesů. Tento nástroj neztrácí svou oblibu, kvůli neomezené flexibilitě a možnostem přizpůsobení podle potřeby.

Výjimečná stabilita a spolehlivost nástroje jsou dalšími velmi oceňovanými vlastnostmi a v novějších verzích zabudovaná umělá inteligence povýšila tento ITSM nástroj mezi špičková řešení.

Ve verzi Service Manager 9.70 je realizováno více než 20 nových funkcí a návrhů na vylepšení od zákazníků, včetně 64bitové platformy, vizualizace SLM a scorecardu.

Nejzajímavější nové funkce této verze jsou:

 

64BITOVÁ PLATFORMA

  • V této verzi je k dispozici 64bitová verze serveru Service Manager pro platformu Windows i Linux. Upgrade na 64bitovou platformu poskytuje vylepšený výkon, stabilitu a bezpečnost – Tímto bylo odstraněno omezení paměti na 4 GB pro 32bitové aplikace, které již pro 64bitové aplikace neexistuje.
  • Implementace klastru byla zjednodušena a lze ji realizovat snadněji než dříve.
    • Počet souběžných uživatelských relací pro každý proces (servlet) byl zvýšen z 50 na 250.
    • Certifikovaný rozsah souběžných uživatelských relací pro každý proces byl zvýšen z 50–100 na 150–450.

NOVÉ A VYLEPŠENÉ PROSTŘEDÍ 

  • Ve verzi Service Manager 9.70 byla výrazně vylepšena vizualizace správy úrovně služeb, která zobrazuje sloupcové grafy jak v seznamu záznamů, tak i na každé kartě Zobrazení SLT u Incidentů a Interakcí.
    Je zde zobrazen aktuální stav měření SLA grafickou formou, která napomáhá pracovníkům se snadnou a rychlou orientací ohledně stavu metrik SLA a tím podporuje dosažení cílů OLA a SLA.
  • Resetování hesla uživatelem bylo obohaceno o bezpečnostní otázky, čímž byla zvýšena bezpečnost.
  • Nové vyhledávací pole v horní části systémového navigátoru umožňuje rychlejší vyhledávání a navigaci napříč položkami v nabídce Správce služeb.
  • Inteligentní e-mail umožňuje nově vytvořit i záznam o změně po přijetí nové e-mailové zprávy. Také je možné emailem aktualizovat incident, interakci nebo záznam změny, pokud e-mailová zpráva odpovídá formátu odpovídajícímu e-mailové zprávě, aktualizující existující tiket.

NOVÝ INTERNÍ MONITORING NÁSTROJE

Díky okamžitým a vizualizovaným informacím o stavu nástroje v portálu Service Manager Scorecard může správce systému získat následující informace:

  • Přehled o struktuře škálování systému a zdraví každého SM serveru.
  • Přehled informací o využívaných licencích.

Zaujal Vás tento článek a rádi byste věděli více?

LinkedIn IconTwitter Icon

Sledujte naše sociální sítě LinkedIn a Twitter a buďte tak první, kdo bude upozorněn na nové články na našem webu.

Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved and you'll be given a link. You, or anyone with the link, can use it to retrieve your Cart at any time.
Back Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)

Přejete si odhlásit z odběru novinek INTEDO?

Zadejte, prosím, Váš email:

Návštěvou našich stránek souhlasíte s požitím cookies, které jsou obsaženy v celém webu INTEDO.  Veškeré pravidla cookies a soukromí (GDPR) naleznete zde, v Pravidlech používání.